تبلیغات
محیطی به هر نوع تبلیغ خارج از نقطه نهایی خرید مشتری POP اطلاق میگردد.
«تبلیغات بیرونی اصطلاحی کلی و غیرتخصصی دربارهٔ انواع اشکال تبلیغات است
که در فضاهای خارج از خانه صورت میپذیرند. دیگر معادل این اصطلاح تبلیغات
خارج از خانه[۱] نامیده میشود. تبلیغات محیطی[۲] شاخهای تخصصی، جدید و رو
به گسترش از تبلیغات بیرونی است که نباید آنها را به یکسان به کار
گرفت.»[۳] «عبارت خارج از خانه یعنی هر رسانهای که خارج از محیط منزل با
مشتری در ارتباط باشد
دانلود پروژه درک و بیان محیط شهری با موضوع تبلیغات در شهر
در این بخش *پاورپوینت پروژه درک و بیان محیط شهری* با موضوع *تبلیغات در
شهر* برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت در 94 اسلاید تدوین
شده است. در ذیل پیشنمایشی از آن آورده شده است.